geografi's FotoPage
Photobucket-Video and Image Hosting
By: geografi faizah

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[Archive]
Thursday, 3-Jul-2008 01:47 Email | Share | | Bookmark

ayah sedang memantau pekerja
00:00
ayah sedang memantau pekerja
00:00


Thursday, 3-Jul-2008 01:18 Email | Share | | Bookmark
[b]ummi tersayang[/b]

kiriman dari abg man mekkah,masyaAllah lahaulawalaquwwatailllabi
ummi tersayang
[b]
ni gambar-gambar masa k.jah nak balik ke johor,masa 2 rumah tgh dalam proses kotak mancis...
k.jah rasa tersngat sayu coz tak sanggup nak meninggal ummi n ayah dgn rumah mcm 2,
tp apa kan daya kita semua mesti menerima Qada, dan qadarnya


Tuesday, 18-Mar-2008 08:45 Email | Share | | Bookmark
pengalaman pertama g mengundi

bawa pengiring

pengalaman pertama pergi mengundi..
berdebar sangat,aku rasa macam tak taqu nak pangkah apa..
macam masuk exam SPM pulak rasanya

aku g mengundi dalam kul 12 tgh hari masa 2,hujn tengah lebat,,
semangat katakan

Allahuakbar


Wednesday, 23-Aug-2006 07:07 Email | Share | | Bookmark
gambar kat cameron

bharat teh
ladang teh yang menghijau
kat mardi
View all 13 photos...


Tuesday, 1-Aug-2006 17:20 Email | Share | | Bookmark
seronok belajar geografi

aufa yang cute
anak buah baru,MUHAMMAD
[b]

aku seronok ambik kos ni,coz aku memang meminati peta....
dan yang paling penting sekali dapat berjalan-jalan di samping dapat tugasan yang amat menyeronokkan......


[Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net